Výběrové řízení na rekonstrukci sklepní místnosti
Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou
Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov 169 00
Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová - ředitelka školy
IČ 48133761
DIČ CZ 48133761
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem ,,Rekonstrukce sklepní místnosti,, dle následujících pravidel:
-
identifikační údaje zadavatele:
Název: Základní škola Pod Marjánkou
Adresa: Základní škola Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6, Břevnov PSČ 169 00
Zastoupena: Mgr. Marcelou Zavadilovou –
ředitelkou školy
IČ: 48133761
DIČ: CZ 48133761
2. Předmět plnění zakázky
Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: rekonstrukce sklepní místnosti, dle požadavků uvedených v bodě 3.
3. Zadávací dokumentace
Příloha č. 1 - Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy)
4. Termín plnění zakázky:
Začátek akce 17. 11. 2020 – tento den budou probíhat veškeré bourací práce.
Ukončení prací nejpozději do 1. 12. 2020.
Práce budou probíhat pouze ve všední dny.
5. Lhůta pro podání nabídek
Nabídku lze doručit nejpozději do 20. 10. 2020 do 12. h. do ZŠ Pod Marjánkou.
6. Místo pro podání nabídek a doba v níž lze nabídky podat:
Nabídky je možné předat osobně na adrese školy, nebo odeslat v elektronické podobě na adresu -
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Nabídky předložte:
-
v uzavřených firemních obálkách opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba) či statutárního zástupce (právnická osoba)
-
obálky musí být zřetelně označeny „ Neotvírat“ s názvem „ Rekonstrukce sklepní místnosti“
-
v poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8,00 do 12,00 hod přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov. Povinnost odeslat nabídku v elektronické podobě platí stále.
7. Způsob hodnocení nabídek – kritéria rozhodná pro hodnocení
Kriteriem rozhodným pro hodnocení je :
1. cena 60 % hodnocení
2. délka záruční doby 20 % hodnocení
3. doba realizace 20 % hodnocení
Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni do 23. 10. 2020
8. Obchodní podmínky:
Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.
9. Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky:
Nabídnutá cena nepřesáhne částku 120.000 Kč bez DPH. Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.
10. Způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH
11. Požadavky na uchazeče:
Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady.
V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání (např. kopii živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku, atp.)
12. Práva zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny přiložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.
Za zadavatele Mgr. Marcela Zavadilová, ředitelka školy
V Praze dne 2. 10. 2020
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Příloha č. 1
Zadávací dokumentace – technická specifikace
Rekonstrukce sklepní místnosti. Cenová nabídka na práci včetně dodávky veškerého materiálu.
Osekání staré omítky
Zaházení drážek po elektrikáři a instalatérech
Vyzdění příčky pro nové dveře
Penetrace a nahození nové omítky pod obklad
Penetrace, vyrovnání podlahy betonem a nivelační stěrkou
Hydroizolace
Zazdění Geberitu
Obklad koupelny obkladem Atlas Concorde Level Beige 31,5 x 57cm 27m2
Osazení sprchové vaničky Karia 100x70 cm litý mramor, napojení na odpad
Položení dlažby Atlas Concorde Flux Sand 60 x 60 50 m2 včetně soklu
Odvoz suti a závěrečný úklid stavebního prostoru
Kontejner
Před zasláním cenové nabídky nutná prohlídka na místě. Vícepráce nebudou uznány.
Kontaktní osoba Popelka Jiří tel 732 231 383