Výběrové řízení na dodávku softwaru pro notebooky
Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou
Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov 169 00
Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová - ředitelka školy
IČ 48133761
DIČ CZ 48133761
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem ,,Dodávka softwaru pro notebooky,, dle následujících pravidel:
1. identifikační údaje zadavatele:
Název: Základní škola Pod Marjánkou
Adresa: Základní škola Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6, Břevnov PSČ 169 00
Zastoupena: Mgr. Marcelou Zavadilovou - ředitelkou školy
IČ: 48133761
DIČ: CZ 48133761
2. Předmět plnění zakázky
Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: dodávka softwaru pro notebooky, dle požadavků uvedených v bodě 3.
3. Zadávací dokumentace
Příloha č. 1 - Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy)
4. Termín plnění zakázky:
Dodávka softwaru pro notebooky do 23. 10. 2020.
5. Lhůta pro podání nabídek
Nabídku lze doručit nejpozději do 6. 10. 2020 do 12 hod. do ZŠ Pod Marjánkou.
6. Místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat:
Nabídky je možné předat osobně na adrese školy, nebo odeslat v elektronické podobě na adresu –
Nabídky předložte:
v uzavřených firemních obálkách opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba) či statutárního zástupce (právnická osoba)
-
obálky musí být zřetelně označeny „ Neotvírat“ s názvem „ Dodávka softwaru pro notebooky"
-
v poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8,00 do 12,00 hodin přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov. Povinnost odeslat nabídku v elektronické podobě platí stále.
7. Způsob hodnocení nabídek - kritéria rozhodná pro hodnocení
Kriteriem rozhodným pro hodnocení je:
-
1. cena 80 % hodnocení
2. délka záruční doby 20 % hodnocení
Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni do 9. 10. 2020.
8. Obchodní podmínky:
Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.
9. Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky:
Nabídnutá cena nepřesáhne částku 112.000 Kč bez DPH. Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.
10. Způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH
11. Požadavky na uchazeče:
Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady.
V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání (např. kopii živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku, atp.)
12. Práva zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny přiložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.
Za zadavatele: Mgr Marcela Zavadilová, ředitelka školy
V Praze dne 20. 9. 2020
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Příloha č. 1
Zadávací dokumentace - technická specifikace
Rozšíření AVG Anti - Virus Business Ed.EDU/z 80 na 110 PC
MS Office OLP Acdmc
MS Windows 10 Pro Upgrade OLP Acdmc