Výběrové řízení na vymalování prostor školy
Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou
Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6 Břevnov 169 00
Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová - ředitelka školy
IČ: 48133761
DIČ: CZ 48133761
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem ,,Malba“ dle následujících pravidel:
Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou
Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov 169 00
Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová - ředitelka školy
IČ: 48133761
DIČ: CZ 48133761
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem ,,Malba,“ dle následujících pravidel:
1. identifikační údaje zadavatele
Název: Základní škola Pod Marjánkou
Adresa: Základní škola Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6, Břevnov PSČ 169 00
Zastoupena: Mgr. Marcelou Zavadilovou - ředitelkou školy
IČ: 48133761
DIČ: CZ 48133761
2. Předmět plnění zakázky
Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: malba chodeb, knihovny, družiny, jídelny, vestibulu, sprchy a šatny, dílny školníka a opravy malby v šatnách a po budově dle požadavků uvedených v bodě 3.
3. Zadávací dokumentace
Příloha č. 1 - Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy).
4. Termín plnění zakázky
1. 7. - 14. 7. 2019
5. Lhůta pro podání nabídek
Nabídku lze doručit nejpozději do 4. 6. 2019 do 12:00 hod. do ZŠ Pod Marjánkou.
6. Místo pro podání nabídek a doba v níž lze nabídky podat
Nabídky je možné předat osobně na adrese školy, nebo odeslat v elektronické podobě na adresu: zavadilova-zavinac-zspodmarjankou.cz
Nabídky předložte:
- v uzavřených firemních obálkách opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba) či statutárního zástupce (právnická osoba)
- obálky musí být zřetelně označeny „ Neotvírat“ s názvem „ Malba“
- v poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8:00 do 12:00 hod. přímo na adresu Základní školy Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6 Břevnov. Povinnost odeslat nabídku v elektronické podobě platí stále.
7. Způsob hodnocení nabídek - kritéria rozhodná pro hodnocení
Kriteriem rozhodným pro hodnocení je nejnižší nabídková cena.
Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni do 8. 6. 2019.
8. Obchodní podmínky
Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.
9. Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky
Nabídnutá cena nepřesáhne částku 100.000,- Kč bez DPH. Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.
10. Způsob zpracování nabídkové ceny
Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH.
11. Požadavky na uchazeče
Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady.
V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání (např. kopii živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku, atp.).
12. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny přiložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.
Za zadavatele: Mgr. Marcela Zavadilová, ředitelka školy
V Praze dne 19. 5. 2019
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Příloha č. 1
Zadávací dokumentace - technická specifikace
Malířské práce:
4 patro modrá 337,84 m2
3 patro zelená 337,84 m2
2 patro žlutá 123,08 m2
1 patro růžová 76,7 m2
Knihovna zelená 30,68 m2
Družina žlutá 132 m2
Barva bílá:
Jídelna 20 m2
Vestibul 73,8 m2
Sprchy a šatny 136,17 m2
Dílna školníka 78,1 m2
Opravy malby v šatnách a po budově - rozsah dle potřeby