Výběrové řízení na povrchovou úpravu podlahy v tělocvičně
Výběrové řízení na povrchovou úpravu podlahy ve žluté tělocvičně 1.
Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou
Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov 169 00
Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová – ředitelka školy
IČ 48133761
DIČ CZ 48133761
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem „Povrchová úprava podlahy ve žluté tělocvičně 1,“ dle následujících pravidel:
1. identifikační údaje zadavatele:
Název: Základní škola Pod Marjánkou
Adresa: Základní škola Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6, Břevnov PSČ 169 00
Zastoupena: Mgr. Marcelou Zavadilovou – ředitelkou školy
IČ: 48133761
DIČ: CZ 48133761
2. Předmět plnění zakázky
Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: Povrchová úprava podlahy žluté tělocvičny 1, dle požadavků uvedených v bodě 3.
3. Zadávací dokumentace
Příloha č. 1 – Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy)
4. Termín plnění zakázky:
Povrchová úprava podlahy žluté tělocvičny 1 do 14. 7. 2017
5. Lhůta pro podání nabídek
Nabídku lze doručit nejpozději do 3. 5. 2017 do 12h do ZŠ Pod Marjánkou. Po dohodě s panem školníkem Popelkou je možné domluvit prohlídku na tel.: 732231383.
Místo pro podání nabídek a doba v níž lze nabídky podat:
Nabídky je možné předat osobně na adrese školy, nebo odeslat v elektronické podobě na adresu –
Pokud budou nabídky doručeny osobně, je nutné je předložit:
-
v uzavřených firemních obálkách opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba) či statutárního zástupce (právnická osoba)
-
obálky musí být zřetelně označeny „ Neotvírat“ s názvem „Výběrové řízení na povrchovou úpravu podlahy ve žluté tělocvičně 1,“
-
v poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8,00 do 12,00 hod přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov. Povinnost odeslat nabídku v elektronické podobě platí stále.
6. Způsob hodnocení nabídek – kritéria rozhodná pro hodnocení
Kriteriem rozhodným pro hodnocení je:
1. cena 60 % hodnocení
2. doba realizace zakázky 20 % hodnocení
3. délka záruční doby 20 % hodnocení
Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni do 5. 5. 2017.
7. Obchodní podmínky:
Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.
8. Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky:
Nabídnutá cena nepřesáhne částku 100 000 Kč bez DPH. Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.
9. Způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH.
10. Požadavky na uchazeče:
Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady.
V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání (např. kopii živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku, atp.)
11. Práva zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny přiložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.
Za zadavatele: Mgr Marcela Zavadilová - ředitelka školy
V Praze dne 20. 4. 2017
-
Příloha č 1:
Zadávací dokumentace - technická specifikace
Povrchová úprava podlahy ve žluté tělocvičně 1
1. broušení povrchu střídáním zrnitostí 24 – 150 m2 176,0000
2. vybroušení krajů krajovou bruskou kpl 1, 0000
3. tmelení celoplošné PU tmelem s vybroušením tmelu m2 176,0000
4. lakování sportovními polyuretanovými laky 1x Z + 3x
vrchní lak (celkem 4x) certifikovanými dle ČSN m2 176,0000
5. lajnování – zkrácený basketbal, volejbal bm 292,0000
6. demontáže a zpětné montáže žebřin a krytů topení ks 15
7. vedlejší rozpočtové náklady – přesuny hmot, doprava
materiálu, konečný úklid dotčených prostor.
Doba realizace zakázky
2 týdny včetně odvětrání prostor