Výběrové řízení na dodávku tabletů 2
Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou
Pod Marjánkou 2/1900, 169 00 Praha 6 – Břevnov
Jednající: Marcela Zavadilová – ředitelka školy
IČ: 48133761
DIČ: CZ 48133761
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem „Dodávka počítačových tabletů 2“ dle následujících pravidel (upravené údaje z předešlého zrušeného VŘ jsou pro lepší orientaci podbarveny):
1. Identifikační údaje zadavatele:
Název: Základní škola, Praha 6, Pod Marjánkou 2
Adresa: Pod Marjánkou 2/1900, Praha 6 – Břevnov, 169 00
zastoupena: Marcelou Zavadilovou – ředitelkou školy
IČ.: 48133761
tel.: 220513177
2. Předmět plnění zakázky:
Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: Dodávka počítačových tabletů a příslušenství dle požadavků uvedených v bodu 3.
3. Zadávací dokumentace:
Příloha č.1 - Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy)
4. Termín plnění zakázky:
Dodání tabletů a příslušenství: 17. - 21. března 2014
5. Lhůta pro podání nabídek:
Nabídku lze doručit nejpozději 6. 3. 2014 do 12:00 do ZŠ Pod Marjánkou
Místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat:
Nabídky je třeba zaslat doporučeně poštou na adresu zadavatele, případně předat osobně na adrese školy a zároveň odeslat v elektronické podobě na adresu
Nabídky předložte:
- v uzavřených firemních obálkách, opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba), či statutárního zástupce (právnická osoba)
- obálky musí být zřetelně označeny „Neotvírat“ a názvem „Výběrové řízení na dodávku tabletů“
V poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8,00 do 12,00 hodin přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 2/1900, Praha 6 – Břevnov, 169 00. Povinnost odeslat nabídku i v elektronické podobě platí stále.
6. Způsob hodnocení nabídek – kritéria rozhodná pro hodnocení:
Kriteriem rozhodným pro hodnocení je:
1. cena 85% hodnocení
2. parametry dodaných tabletů a příslušenství 15% hodnocení
Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů.
Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informování do 7.3.2014.
7. Obchodní podmínky:
Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.
8. Platební podmínky:
Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.
9. Způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH.Cena, kterou uchazeč uvede v tomto výběrovém řízení, bude stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná. Zadavatel nepřipouští varianty ani změnu nabídkové ceny vyjma změny DPH.
10. Požadavky na uchazeče:
Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady.
V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání (např. kopií živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku, atp.)
11. Možnosti uchazeče:
Uchazeči je umožněno navštívit školu pro lepší představu o stávajícím zařízení školy a rozsahu nutných montážních prací a dodaných zařízení pro propojení se stávajícím zařízením školy.
Termíny pro návštěvu školy: 25.2., 27.2. a 4.3. 2014 ideálně v odpoledních hodinách (prázdnější škola). Osobní návštěvu je třeba domluvit předem. Konktatní osoba pro sjednání návštěvy: Jan Herych, email:
12. Práva zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny předložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.
Za zadavatele:
Marcela Zavadilová ředitelka školy
V Praze dne 24. 2. 2014
Příloha č.1:
Zadávací dokumentace – technická specifikace:
Škola zavádí výuku na tabletech a potřebuje kompletní řešení a zázemí pro jejich fungování. Výuka bude probíhat ve 4 předem daných třídách, které je třeba pokrýt bezdrátovou sítí. Dále je třeba pokrýt 2 kabinety, kde bude probíhat správa tabletů. Škola se rozhodla pro tablety iPad od firmy Apple. Škola dále potřebuje tablety spravovat, mít je kam ukládat a potřebuje je propojit se současným vybavením školy (interaktivní tabule, projektory). Podrobnosti jsou dále rozepsány v jednotlivých bodech:
1) Tablety
32 počítačových tabletů - iPadů kompatibilních se současným vybavením školy (interaktivní tabule, projektory, ... ), min. 32GB disk, RAM min. 1GB, min. dvoujádrový procesor, min. 9 palců rozměr displaye, rozlišení min. 1280x800, multidotykové ovládání, wifi (podpora 802.11 b/g/n), iOS v češtině, kamera, akcelerometr, výstup na sluchátka. Škola upřednostňuje iPad Air.
2) Příslušenství k tabletům
Externí sluchátka k tabletům, odolný ochranný obal odolný proti poškození zařízení při pádu. Sluchátka musejí být přes uši (ne do uší - pecky).
3) Uložení tabletů
Základny pro bezpečné uložení a dobíjení tabletů dle zadání, základny by měly být zamykatelné, chráněné proti přehřátí a přepětí. Ukládání do základen musí jít i s dodanými obaly na tablety.
Synchornizace a dobíjení by mělo být možné bez zbytečného přepojování kabelů.
4) Učitelská stanice
Výkonná počítačová sestava typu all-in-one, včetně Mac OS, určená pro obsluhu všech iPadů. Monitor 21.5“, procesor Intel i5 4-jádrový 2,7 GHz, pevný disk 1TB, grafická karta vyhovující práci s tablety. Včetně základních aplikací pro práci s audiem, videem a prezentacemi.
5) Wifi routery
Pro pokrytí wifi sítí učeben, podporující 802.11 a/b/g/n, pro bezproblémovou obsluhu minimálně 32 tabletů. Včetně instalace routeru v učebnách na vhodná místa.
Routery musejí být kvalitní, dostatečně výkonné a musí podporovat bezproblémové připojení produktů Apple.
Musejí být připravené na případné rozšíření sítě na celou školu přidání dalších AP.
Počet tříd pro pokrytí wifi je 4 pro výuku na všech tabletech, navíc 2 učitelské kabinety, kde výuka probíhat nebude.
Routery by měli ideálně podporovat bezproblémové přepojování připojeného zařízení při přechodu mezi třídami a přepojování mezi routery v případě velké vytíženosti jednoho z routerů.
6) Dodávka základního software
Předinstalovaný software, zejména pro práci s textovými soubory, videem, audiem a prezentacemi.
Zprostředkování nákupu vybraných aplikací s využitím iTunes gift card do výše 10 000Kč.
Software pro řízení hodiny učitelem - class management.
7) Konzultace
50 hodin konzultací (dle charakteru online, telefonicky či prezenčně) k problematice zavádění a správě tabletů v období 2 let.
8) Přenos obrazu a zvuku
Zařízení pro bezdrátový přenos obrazu a zvuku na dostupné školní vybavení (datové projektory, reproduktory) ve 4 učebnách.
9) Zprovoznění, instalace
Uvedení do provozu veškerých zařízení, včetně instalace a konfigurace. Ověření plné funkčnosti dodaných zařízení i se stávajícím zařízením školy, jako je přenos obrazu z tabletů na projektor apod. Dodání všech potřebných kabelů nutných pro propojení zařízení.
10) Interaktivní tabule
Interaktivní tabule ActivBoard 378 PRO včetně montáže na zeď, projektoru s držákem na strop a jeho montáže, zprovoznění a zapojení.
11) Obecné pokyny
Nabídka musí obsahovat kompletní řešení, které je funkční jako celek bez dalších dodatečných nákladů. Poskytované služby a zařízení musí být v odpovídající kvalitě a profesionalitě. Škola si zakládá obzvláště na kvalitním pokrytí wifi sítí s možností rozšíření na celou školu v blízké budoucnosti.