Veřejné zakázky
Výběrové řízení na nákup 21 PC
Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou
Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov 169 00
Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová - ředitelka školy
IČ: 48133761
DIČ: CZ 48133761
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem ,,Nákup 21 PC“ dle následujících pravidel:
1. Identifikační údaje zadavatele
Název: Základní škola Pod Marjánkou
Adresa: Základní škola Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6, Břevnov PSČ 169 00
Zastoupena: Mgr. Marcelou Zavadilovou - ředitelkou školy
IČ: 48133761
DIČ: CZ 48133761
- Předmět plnění zakázky
Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: nákup 21 ks PC, dle požadavků uvedených v bodě 3.
- Zadávací dokumentace
Příloha č. 1 - Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy)
- Termín plnění zakázky
Do 23. 8. 2024
- Lhůta pro podání nabídek
Nabídku lze doručit nejpozději do 9. 7. 2024 do 12 h. do ZŠ Pod Marjánkou.
- Místo pro podání nabídek a doba v níž lze nabídky podat
Nabídky je možné předat osobně na adrese školy, nebo odeslat v elektronické podobě na adresu -
Nabídky předložte:
- v uzavřených firemních obálkách opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba) či statutárního zástupce (právnická osoba)
- obálky musí být zřetelně označeny „Neotvírat“ s názvem „Nákup 21 PC“
- v poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 9,00 do 12,00 hod přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov. Povinnost odeslat nabídku v elektronické podobě platí stále.
- Způsob hodnocení nabídek - kritéria rozhodná pro hodnocení
Kritériem rozhodným pro hodnocení je:
- cena 70 % hodnocení
- délka záruční doby 20 % hodnocení
- poskytování záručního i pozáručního servisu 10 % hodnocení
Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni do 12. 7. 2024.
- Obchodní podmínky
Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.
- Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky
Nabídnutá cena nepřesáhne částku 300.000,- Kč bez DPH. Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.
10.Způsob zpracování nabídkové ceny
Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH
- Požadavky na uchazeče
Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady.
V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání (např. kopii živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku atp.)
- Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny přiložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.
Za zadavatele
Mgr. Marcela Zavadilová
ředitelka školy
V Praze dne 21. 6. 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Příloha č. 1
Zadávací dokumentace - technická specifikace
21 ks - Kancelářský počítač včetně operačního systému, myši a klávesnice
Obecné požadavky:
Všechny kabely, obzvláště napájecí, musí být kvalitní (nejiskřit, pevně držet). Počítačová skříň - case musí být kvalitní, nezpůsobovat hluk vibrací plechových částí skříně.
Minimální sestava (tedy ekvivalentní, či lepší) jednoho PC:
Procesor: Intel Core i5 13500
Operační paměť: 16 GB
Pevný disk: NVMe 512 GB
Grafická karta: Integrovaná Intel UHD Graphics 770
Operační systém: Windows 11 Pro Edu
Výstupy: USB 3.0 min. 4x, VGA, HDMI, integrovaná zvuková a síťová karta – Gb Ethernet
Minimální délka záruky: 36 měsíců
Požadovaný obsah nabídky:
- kompletní přehled všech HW komponent PC v souladu s požadovanými parametry PC
- popis záručních a servisních podmínek k dodanému zboží, délky záruk, rychlost servisních oprav a vyřízení případných reklamací