Výběrové řízení na dodávku 21 počítačů

Výběrové řízení na dodávku 21 počítačů.

Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou
Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov 169 00
Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová - ředitelka školy
IČ 48133761
DIČ CZ 48133761

VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem ,,Dodávka 21 počítačů,,  dle následujících pravidel:

1. identifikační údaje zadavatele:

Název:  Základní škola Pod Marjánkou
Adresa: Základní škola Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6, Břevnov PSČ 169 00
Zastoupena: Mgr. Marcelou Zavadilovou - ředitelkou školy
IČ: 48133761
DIČ: CZ 48133761

2. Předmět plnění zakázky

Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: dodávka 21 počítačů s monitorem, potřebnou kabeláží, myší, klávesnicí a SW vybavením, dle požadavků uvedených v bodě 3.

3. Zadávací dokumentace

Příloha č. 1 - Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy).

4. Termín plnění zakázky:

Dodávka počítačů do 31. 10. 2018.

5. Lhůta pro podání nabídek

Nabídku lze doručit nejpozději do 3. 10. 2018 do 12hod. do ZŠ Pod Marjánkou.

6. Místo pro podání nabídek a doba  v níž lze nabídky podat:

Nabídky je možné předat osobně na adrese školy, nebo odeslat v elektronické podobě na adresu:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nabídky předložte:
- v uzavřených firemních obálkách opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba) či statutárního zástupce (právnická osoba)
- obálky musí být zřetelně označeny „Neotvírat“ s názvem „Dodávka 21 počítačů“
- v poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8,00 do 12,00 hod přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov. Povinnost odeslat nabídku v elektronické podobě platí stále.

7. Způsob hodnocení nabídek - kritéria rozhodná pro hodnocení

Kriteriem rozhodným pro hodnocení je:

    1. cena                                                                   70 % hodnocení

    2. parametry PC                                                      20% hodnocení

    3. délka zaruční doby                                              10 % hodnocení

Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni do 7. 10. 2018.

8. Obchodní podmínky:

Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.

9. Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky:

Nabídnutá cena nepřesáhne částku 450.000,- Kč bez DPH. Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.

10. Způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH.

11. Požadavky na uchazeče:

Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady.
V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání (např. kopii živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku, atp.).

12. Práva zadavatele:

Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny přiložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.

Za zadavatele: Mgr. Marcela Zavadilová - ředitelka školy


V Praze dne 24. 9. 2018

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Příloha č. 1

Zadávací dokumentace - technická specifikace

21ks kvalitních počítačů s monitorem, kabeláží, SW vybavením, myší a klávesnicí:

Technické parametry:

Parametry počítačů:

  • Operační systém Windows 10 PRO 64bit (čeština)
  • Procesor s minimálním výsledkem 12 000 (benchmark www.passmark.com)
  • Grafická karta s minimálním výsledkem 1 150 (benchmark www.passmark.com)
  • SSD disk o minimální kapacitě 256 GB
  • velikost RAM 8GB, DDR4
  • DVD RW mechanika
  • požadované konektory: min. 4x USB, DP, HDMI, RJ-45
  • je vyžadována 36 měsíců záruka on-site
  • součástí dodávky musí být myš a klávesnice
  • součástí dodávky musí být nejnovější verze kancelářského balíku MS Office (VLCS licence vázaná na počítač)
  • velikost case nesmi překročit rozměry 20cm šířka, 50 cm výška a 50 cm hloubka

Parametry monitoru:

  • Minimální úhlopříčka 21"
  • Typ panelu: IPS
  • Minimání rozlišení: 1920x1080
  • Typy konektorů: HDMI, DP, USB + DVI nebo VGA
  • k monitoru musí být dodán kvalitní DP kabel pro připojení k počítači
  • je vyžadována 36 měsíců záruka on-site

 

 

Kalendář

  • pondělí 4. září 2023
    zahájení školního roku

  • 4. 9. 2023 - (9:30)
    zahajovací třídní schůzka 1. tříd

  • 4. 9. 2023 (11:00)
    pedagogická rada

  • 6. 9. 2023 (18:00)
    zahajovací třídní schůzka 2. - 9. ročník

  • 11. 9. - 13. 9. 2023
    zážitková Odyssea 6. A