Výběrové řízení na rekonstrukci sklepní místnosti

 Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou

 Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov 169 00

 Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová - ředitelka školy

IČ 48133761

 DIČ CZ 48133761

            VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

 Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem ,,Rekonstrukce sklepní místnosti,, dle následujících pravidel:

  1. identifikační údaje zadavatele:

    Název: Základní škola Pod Marjánkou

    Adresa: Základní škola Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6, Břevnov PSČ 169 00

    Zastoupena: Mgr. Marcelou Zavadilovou –

    ředitelkou školy

    IČ: 48133761

    DIČ: CZ 48133761

     

    2. Předmět plnění zakázky

    Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: rekonstrukce sklepní místnosti, dle požadavků uvedených v bodě 3.

     

    3. Zadávací dokumentace

    Příloha č. 1 - Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy)

    4. Termín plnění zakázky:

    Začátek akce 17. 11. 2020 – tento den budou probíhat veškeré bourací práce.

    Ukončení prací nejpozději do 1. 12. 2020.

    Práce budou probíhat pouze ve všední dny.

    5. Lhůta pro podání nabídek

    Nabídku lze doručit nejpozději do 20. 10. 2020 do 12. h. do ZŠ Pod Marjánkou.

     

    6. Místo pro podání nabídek a doba v níž lze nabídky podat:

     

    Nabídky je možné předat osobně na adrese školy, nebo odeslat v elektronické podobě na adresu - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

     

    Nabídky předložte:

  • v uzavřených firemních obálkách opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba) či statutárního zástupce (právnická osoba)

  • obálky musí být zřetelně označeny „ Neotvírat“ s názvem „ Rekonstrukce sklepní místnosti“

  • v poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8,00 do 12,00 hod přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov. Povinnost odeslat nabídku v elektronické podobě platí stále.

     

    7. Způsob hodnocení nabídek – kritéria rozhodná pro hodnocení

    Kriteriem rozhodným pro hodnocení je :

     

        1. cena                                                                                       60 % hodnocení

       2. délka záruční doby                                                                 20 % hodnocení

        3. doba realizace                                                                        20 % hodnocení

     

       Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni do 23. 10. 2020

    8. Obchodní podmínky:

    Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.

    9. Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky:

    Nabídnutá cena nepřesáhne částku 120.000 Kč bez DPH. Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.

    10. Způsob zpracování nabídkové ceny:

    Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH

    11. Požadavky na uchazeče:

    Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady.

    V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání (např. kopii živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku, atp.)

    12. Práva zadavatele:

    Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny přiložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.

     

    Za zadavatele                                                           Mgr. Marcela Zavadilová, ředitelka školy

     

    V Praze dne 2. 10. 2020

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Příloha č. 1

 

Zadávací dokumentace – technická specifikace

 

Rekonstrukce sklepní místnosti. Cenová nabídka na práci včetně dodávky veškerého materiálu. 

Osekání staré omítky

Zaházení drážek po elektrikáři a instalatérech

Vyzdění příčky pro nové dveře

Penetrace a nahození nové omítky pod obklad

Penetrace, vyrovnání podlahy betonem a nivelační stěrkou

Hydroizolace

Zazdění Geberitu

Obklad koupelny obkladem Atlas Concorde Level Beige 31,5 x 57cm 27m2

Osazení sprchové vaničky  Karia 100x70 cm litý mramor, napojení na odpad

Položení dlažby Atlas Concorde Flux Sand 60 x 60 50 m2 včetně soklu

Odvoz suti a závěrečný úklid stavebního prostoru

Kontejner

Před zasláním cenové nabídky nutná prohlídka na místě. Vícepráce nebudou uznány.

Kontaktní osoba Popelka Jiří tel 732 231 383

Kalendář

  • pondělí 4. září 2023
    zahájení školního roku

  • 4. 9. 2023 - (9:30)
    zahajovací třídní schůzka 1. tříd

  • 4. 9. 2023 (11:00)
    pedagogická rada

  • 6. 9. 2023 (18:00)
    zahajovací třídní schůzka 2. - 9. ročník

  • 11. 9. - 13. 9. 2023
    zážitková Odyssea 6. A