Výběrové řízení na dodávku softwaru pro notebooky

Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou
Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov 169 00
Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová - ředitelka školy
IČ 48133761
DIČ CZ 48133761

           VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem ,,Dodávka softwaru pro notebooky,, dle následujících pravidel:

1. identifikační údaje zadavatele:

Název: Základní škola Pod Marjánkou

Adresa: Základní škola Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6, Břevnov PSČ 169 00

Zastoupena: Mgr. Marcelou Zavadilovou - ředitelkou školy

IČ: 48133761

DIČ: CZ 48133761


2. Předmět plnění zakázky

Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: dodávka softwaru pro notebooky, dle požadavků uvedených v bodě 3.


3. Zadávací dokumentace

Příloha č. 1 - Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy)


4. Termín plnění zakázky:

Dodávka softwaru pro notebooky do 23. 10. 2020.

5. Lhůta pro podání nabídek

Nabídku lze doručit nejpozději do 6. 10. 2020 do 12 hod. do ZŠ Pod Marjánkou.

6. Místo pro podání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat:

Nabídky je možné předat osobně na adrese školy, nebo odeslat v elektronické podobě na adresu – Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nabídky předložte:

v uzavřených firemních obálkách opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba) či statutárního zástupce (právnická osoba)

  • obálky musí být zřetelně označeny „ Neotvírat“ s názvem „ Dodávka softwaru pro notebooky"

  • v poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8,00 do 12,00 hodin přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov. Povinnost odeslat nabídku v elektronické podobě platí stále.

7. Způsob hodnocení nabídek - kritéria rozhodná pro hodnocení

Kriteriem rozhodným pro hodnocení je: 

  •     1. cena                                                                                       80 % hodnocení

        2. délka záruční doby                                                                 20 % hodnocení

     

     Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni do 9. 10. 2020.

8. Obchodní podmínky:

Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.

9. Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky:

Nabídnutá cena nepřesáhne částku 112.000 Kč bez DPH. Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.

10. Způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH

11. Požadavky na uchazeče:

Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady.

V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání (např. kopii živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku, atp.) 

12. Práva zadavatele:

Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny přiložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.

Za zadavatele: Mgr Marcela Zavadilová, ředitelka školy

V Praze dne 20. 9. 2020

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Příloha č. 1

Zadávací dokumentace - technická specifikace

Rozšíření AVG Anti - Virus Business Ed.EDU/z 80 na 110 PC
MS Office OLP Acdmc
MS Windows 10 Pro Upgrade OLP Acdmc

Kalendář

  • pondělí 4. září 2023
    zahájení školního roku

  • 4. 9. 2023 - (9:30)
    zahajovací třídní schůzka 1. tříd

  • 4. 9. 2023 (11:00)
    pedagogická rada

  • 6. 9. 2023 (18:00)
    zahajovací třídní schůzka 2. - 9. ročník

  • 11. 9. - 13. 9. 2023
    zážitková Odyssea 6. A