Výběrové řízení na povrchovou úpravu podlahy v tělocvičně

Výběrové řízení na povrchovou úpravu podlahy ve žluté tělocvičně 1.

Zadavatel: Základní škola Pod Marjánkou

Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov 169 00

Jednající: Mgr. Marcela Zavadilová – ředitelka školy

IČ 48133761

DIČ CZ 48133761

           VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

Zadavatel Základní škola Pod Marjánkou Vás vyzývá k podání nabídky na výběrové řízení s názvem „Povrchová úprava podlahy ve žluté tělocvičně 1,“ dle následujících pravidel:

1. identifikační údaje zadavatele:

Název: Základní škola Pod Marjánkou

Adresa: Základní škola Pod Marjánkou 1900/2, Praha 6, Břevnov PSČ 169 00

Zastoupena: Mgr. Marcelou Zavadilovou – ředitelkou školy

IČ: 48133761

DIČ: CZ 48133761

2. Předmět plnění zakázky

Výběrovým řízením podle této výzvy se rozumí: Povrchová úprava podlahy žluté tělocvičny 1, dle požadavků uvedených v bodě 3.

3. Zadávací dokumentace

Příloha č. 1 – Zadávací technická specifikace (příloha této výzvy)

4. Termín plnění zakázky:

Povrchová úprava podlahy žluté tělocvičny 1 do 14. 7. 2017

5. Lhůta pro podání nabídek

Nabídku lze doručit nejpozději do 3. 5. 2017 do 12h do ZŠ Pod Marjánkou. Po dohodě s panem školníkem Popelkou je možné domluvit prohlídku na tel.: 732231383.

Místo pro podání nabídek a doba v níž lze nabídky podat:

Nabídky je možné předat osobně na adrese školy, nebo odeslat v elektronické podobě na adresu – Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Pokud budou nabídky doručeny osobně, je nutné je předložit:

  • v uzavřených firemních obálkách opatřených na uzavření razítkem firmy, případně podpisem uchazeče (fyzická osoba) či statutárního zástupce (právnická osoba)

  • obálky musí být zřetelně označeny „ Neotvírat“ s názvem „Výběrové řízení na povrchovou úpravu podlahy ve žluté tělocvičně 1,“

  • v poslední den lhůty pro podání nabídek je možné odevzdat nabídku od 8,00 do 12,00 hod přímo na adresu základní školy Pod Marjánkou 1900/2 Praha 6 Břevnov. Povinnost odeslat nabídku v elektronické podobě platí stále.

    6. Způsob hodnocení nabídek – kritéria rozhodná pro hodnocení

    Kriteriem rozhodným pro hodnocení je:

       1. cena                                                    60 % hodnocení

     2. doba realizace zakázky                       20 % hodnocení

       3. délka záruční doby                              20 % hodnocení

    Vyhodnocení bude provedeno bez účasti uchazečů. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni do 5. 5. 2017.

    7. Obchodní podmínky:

    Obchodní podmínky jsou stanoveny dle ustanovení Obchodního zákoníku.

    8. Platební podmínky + předpokládaná cena zakázky:

    Nabídnutá cena nepřesáhne částku 100 000 Kč bez DPH. Placení proběhne převodem na základě vystavené faktury.

    9. Způsob zpracování nabídkové ceny:

    Nabídková cena obvyklá v místě plnění bude uvedena v členění bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH.

    10. Požadavky na uchazeče:

    Uchazeč se účastní výzvy dobrovolně a na vlastní náklady.

    V případě výhry výběrového řízení je třeba doložit předmět podnikání (např. kopii živnostenského oprávnění, výpisem z obchodního rejstříku, atp.)

    11. Práva zadavatele:

    Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek veřejné zakázky malého rozsahu. Vyhrazuje si právo zakázku zrušit bez udání důvodu, případně odmítnout všechny přiložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.

    Za zadavatele: Mgr Marcela Zavadilová - ředitelka školy

    V Praze dne 20. 4. 2017

  •  

    Příloha č 1:

    Zadávací dokumentace - technická specifikace

    Povrchová úprava podlahy ve žluté tělocvičně 1

    1. broušení povrchu střídáním zrnitostí 24 – 150                 m2   176,0000

    2. vybroušení krajů krajovou bruskou                                  kpl   1, 0000

    3. tmelení celoplošné PU tmelem s vybroušením tmelu        m2   176,0000

    4. lakování sportovními polyuretanovými laky 1x Z + 3x

       vrchní lak (celkem 4x) certifikovanými dle ČSN               m2   176,0000

    5. lajnování – zkrácený basketbal, volejbal                             bm   292,0000

    6. demontáže a zpětné montáže žebřin a krytů topení           ks     15

    7. vedlejší rozpočtové náklady – přesuny hmot, doprava

       materiálu, konečný úklid dotčených prostor.

     

     

     

    Doba realizace zakázky

    2 týdny včetně odvětrání prostor                                                

     

 

Kalendář

  • pondělí 4. září 2023
    zahájení školního roku

  • 4. 9. 2023 - (9:30)
    zahajovací třídní schůzka 1. tříd

  • 4. 9. 2023 (11:00)
    pedagogická rada

  • 6. 9. 2023 (18:00)
    zahajovací třídní schůzka 2. - 9. ročník

  • 11. 9. - 13. 9. 2023
    zážitková Odyssea 6. A